m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 29 august 2012

raţiunea nu mereu e bine

raţiunea desigur deosebeşte oamenii de animalele, dar orice extremă dăunează
iaca de exemplu, al II-lea război mondial şi filosofia naziştilor era în exterminarea a tot ce noi corespundea formatului de "rasă superioară". şi din documentarele care le-am văzut totul se făcea atât de raţional şi calculat, de parcă nu era vorba de exterminarea oamenilor, naţiunilor, ci a gândacilor de colorado - te apucă spaima în aşa momente

în Matrix era un moment în care eroul principal ia o decizie emotivă şi în final asta salvează întreaga omenire, de recent învăţ să deconectez uneori raţiunea şi calculul şi să simt.

plăcut aşa şi uşor


P.S. cea mai mare problemă a celor care lucrează intelectual îmi pare excesul de gândire

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu