m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 2 august 2012

da medicamentele unde-s?

spre marea mea tristeţe vara asta a trecut sub semnul medicilor
idee nu aveţi cât îs de obosit de ei. şi cred atunci când scap de ei voi fi unul din cei mai fericiţi oameni
dar m-a stuperfiat şi altceva: unde-s medicamentele?

prescripţii peste prescripţii şi cu greu am găsit în farmacii 6 din 8 preparate
2-nicăieri
am sunat o farmacistă cunoscută
mi-a spus:
se vindea prea bine, făcea concurenţă la produse care veneau în interesul oamenilor cu fotolii mari şi le-au impus taxe mari, deci puţin posibil să găseşti

un fel de pizdeţ tovarăşi!

10 comentarii:

  1. Asta în Moldova? Atunci e ceva normal.

    RăspundețiȘtergere
  2. editor cassh dap une?

    RăspundețiȘtergere
  3. incearca sa intrebi de cunoscuti prin RO sau alte tari...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Victor amuş. ca să îmi iau ceva am să sun tot neamu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. începe să mă îngrijoreze faptul că prea des întîlnesc  tineri peste 20 de ani cu probleme de sănătate în vara aceasta.
    Îți doresc sănătate, Nicule!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nomad merci
    cei de 60 tot îs peste 20

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce medicamente ai nevoie? k eu plec peste cateva zile in Ro, maybe i can find'em there.. 

    RăspundețiȘtergere
  8.  Wăuuu, ce compliment le-ai făcut la cei cu 60 de ani împliniți, с моей подачи.
    Nu, Nicu, m-am referit anume la tineri cu 23-26 ani.
    Ieri am vorbit cu fiică-mea - stă pe foaie de boală din cauza aerului condiționat de la birou.

    RăspundețiȘtergere
  9. @2nitZza. deja luat substituţii

    RăspundețiȘtergere
  10. Nomad asta se întâmplă anual

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu