m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 30 august 2012

așa m-au învățat!

eu sunt curios: cine mai are obiceiul de a face așa cum l-au învățat părinții, cândva demult, când era mic, chiar dacă experiența de viață a arătat că acea metodă nu e cea mai bună

cel mai des îs banalități: cum închizi sau dechizi ușa, cum tai legumele în salată sau felul în care depoziteți periuța de dinți în bagaj în cazul unei deplasări. se face inconștient(sau subconștient)dar costant.

de aceste obiceiuri este extraodinar de greu de scăpat, pentru că s-au localizat undeva într-o zonă a creierului deasupra căreia deja s-au depus tone de alte cunoștințe și obiceiuri, e ca și cum ai încerca să scoți de sub tine o foaie de hârtie când stai pe ia numai cu un picior fără să sari

în genere creierul uman așa funcționează: dacă cineva ți-a zis ceva primul, atunci aceste cuvinte sunt luate ca adevăruri absolute pe termen lung și se transformă în obiceiuri și credințe. chesti foarte foarte periculoase, mai ales pentru oamenii mai puțin informați

interesant cum se poate de profitat?
sau de protejat?

6 comentarii:

text © Nicolae Apostu