m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 10 august 2012

simboluri

trăim întrr-o lume a simbolurilor
simbolul dragostei
simbolul patriotismului
simbolul trădării
a păcii, a războliului, a timpului care trece și nu se mai întoarce, a sărăciei, a bogăției, a interneutlui
simbolul Poșta Moldovei

ele oferă scurtături(short-cut)dar am impresia că într-o zi ne vom înneca în ele, și ferească Domnul să încurci un simbol cu altul, să faci gestul nepotrivit - prea multe subînțelesuri, prea multă valoare

așa și stăm. ca niște sugari. în așteptarea semnului divin care ne va salva, sau ne va oferi ceea ce vrem,
dar primim doar "semne rele"

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu