m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 20 august 2012

pedegeaba

așă țară avem
vrem mai mult și mai ieftin. da mai bine degeaba. amu!
orice companie, orice agenție de PiaR dacă  întrebați: ce vor oamenii?
ei vor șară. mai multă. așă psihologie la noi
dacă pe panou scrie mare și frumos, că ceva este gratis, înseamnă compania asta se gândește la clienți. aha

și în goana asta după ceva degeaba, sau cât mai ieftin, îmbrăcăm pe noi tricouri KOLN fără să știm despre ce-s. încărcăm poze prin wi-fi sau 3G gratuit, furăm cireșe de la vecin, cât a noastre le vindem. așa țară, așa plăcere: dacă degeaba, chiar dacă vinul s-a oțetit, oricum hai să îl bem! să șim sănătorș - hu!

șapu îmblăm și ne jăluim: bani nu-s. da de unde? dacă toț vor ceva, da' să plătească pentru ceva - nu. iaca unul vrea să aibă câte 50 lei de pe marșutșic, lunar, pentru că el e ministru, altul vrea pachetul de monopol asupra a jumate de business în Moldova, al 3-lea se visează vladâcă pe tot. și bineînțeles toate nașaru. deatâtacă!

apu deci. eu cred că poți doar oferi ceva gratis. dar nicicum primi. legile de piață vor duce în sărăcie orice comunitate care va încerca să existe pe o bază de degeaba, se numește dumping și lovește tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu