m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 28 august 2008

ganduri de om tanar




Nu-i nimeni cine ar urâ Red Hot Chilly pepers-sau nu le pasa sau le plac, asa zicea un prieten de-al meu
și de-a fi sa murim sa murim fericiti, or sa traim veșnic, frumoși și tineri
iar lumea sa ne fie la picioare și visele s anu fie oprote de bani
sa pot să o cuprind când vreau chiar dca suntem in diferite parți a globului
sa fim cei mai doriti dar s anu ne pase
sa fie podul de flori, deși unii fac glume pe seama asta
gaduri...

over and out

2 comentarii:

  1. mi'a placut mult postul asta... e unul din cele mai faine care l'ai scris ... sau poate pentru ca eu simt la fel...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eu cred ca pentru ca astea is ganduri de tanar de asta te simti de parca ar fi ale tale
    iaca...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu