m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 2 august 2008

neindentificati...


acest post il ipoti citi numai dupa ce faci click aici iaca am terminat facultatea...si?
e un fel de sindrom..post nush cum..fuck nish nustiu cum sa-l numesc dar stiu cum sa-l descriu
citeste:
am terminat facultatea si inca nu m-am angajat, imi caut un serviciu, dar nu vreau un job, vreau o cariera. si nu este numai dilema mea, multi dintre prietenii mei au aceiasi problema, nu suntem din familii avute, si asta probabil este una din dureri, nu ne putem permite sa lodarim prea mult.
deci varianta lodariturlui este exclusa. am alti cunoscuti care au plecat prin moscova la "stroica" sau in US in fenomenul WT. exclud si asta pentru mine. din motive de sanatate si cum am zis mai sus vreau o cariera nu un job.
iarasi stau pe net mai mult(naiga?), trimit CV-uri fara rost(asa imi pare) si caut, in mare parte ma caut pe mine, idee n-am incotro ma indrept in cele ce urmeaza si asta ma face mai irascibil. hm...
nu imi este dor deloc nici de socala nici de facultate, dimpotriva ma bucuram cand s-au terminat ambele dar nici pierdevara nu vreau sa fiu. adica sa stau in casa si sa ma imput nu-mi prea prieste
ceva concluzii trase de mine in ultimul timp:
1. preitenii buni raman prieteni peste timpuri, nu conteaza prin ce kkt treceti
2. distanta te face mai tolerant
3. e greu sa stii ca iti va lipsi cineva un am
4. fuck i'm an idiot(cenzurat)
5. ca sa fii santos tre sa dormi cel putin 8 ore pe noapte

iac asa..
blow off you head citind aceste randuri
mdaaa.cam mare dezordine in mine
si inca daca ma dresez catre ce vroiam sa fiu cand eram mai micuts:
1. politsist(prea nepopular azi)
2. profesor (nu nu numai nu asta vreau sa traiesc o viata lunga si fericita)
3. fotbalist or something alike(numai nu in moldova
iaca asa visele s-au dus...
pfffff
ma duc la culcare

over and out

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu