m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 4 august 2008

ce scrie pe cutiuta cu gel

am cumparat o cutiuta cu gel de par
nu este o premiera pentru mine:)
pur si simplu am hotarat sa experimetez si sa schimb producatorul
nu eram f atent ce scrie pe cutie cand cumparam mai mult imi pasa sa nu aiba un miros prea strident si sa fie cu ceva ce protejeaza parul...
ei bine cat de mare mi-a fost mirarea cand am juns acasa si am vazut ca pe cutie scrie ca de fapt gelul meu este..."Servetele Umede/Fara alcool moi si groase..."





iac asa...:)

over and out

2 comentarii:

  1. ggg...
    da inchipuieti cit de mare a fost mirarea persoanei care a citit pe servetele sale ceva de genul "Gel de par cu STRONG effect. Se aplica pe par umed sau uscat......." :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ggggg da tot e drept..hm..numai la noi se poate intikmpla asa ceva or nu?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu