m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 7 august 2008

Ce kkt e fara PC


nustiu cati dintre noi realizeaza cat de adicted suntem de PC-urile de acasa sau de la serviciu sau de la prieteni de acasa:)
practi nu putem opera fara ele
imagineaza-ti ca te scoli dimineata si nu poti sa pui muzica la comp ci o faci prin intermediul unei bade magnetice la "casetofon"
faci un referat pentru facultate si nu il tapezi pe tasta ta preferata la care ai creat toate setarile necesare pentru a fi usor si user-frindely ci o faci la o masina de tapat, sau si mai rau, O CERURI! il scrii cu mina, si nici google nu ai sa copii peste 70% din el:(((
imagineaza-ti ca poti sa vbesti cu preitenii tai doar cand ii vezi sau la telefon, si seara nu poti intra pe MSN, gtalk sau YM ca sa intretii o discutie in timp ce te muiti la un film sau scrii urmatorul post la blog

sau daca lucrezi trebuie sa faci TOTUL fara comp

e KKT nu?
ei bine imi pare ca la mine a zburat naibii videocardul, am reistalat de 7 ori windows-ul..maximum ce am putu obtine conectare la internet fara videocard...si naiba stie cand o sa-l repar... sper sa gasesc Wi-Fi curand:)

bun dupa cum ziceam...

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu