m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 11 august 2008

Best Blog goes to...


am intrat recent pe technorati si ma dat peste un rating interesant
cele mai tari bloguri confrom Page Rating-ului, stiu ca nu toti ar fi deacord cu un astfel de rating si exista multe alte forme de a determina "a cui blog e cel mai tare" dar neh... asta e statistica lor
imperfecta pe alocuri deoarece ei prezinta informatia de acum 180 zile reseectiv daca au fost ceva modificari dramatice in ultimele 30 de zile nu prea apare deodata informatia
in fine
ma gandeam la realitatea blogurilor din Moldova
o piata inca in dezvoltare cu o tenditna de crestere in viitorii 3 ani in marime de boom
si ca orice piata in dezovoltare este plina de chestiute ieftine facude doar de dragul a fi facute care vor exista mxim juma de an dupa care vor fi uitate
mi-i interesant a cui va fi blogul anului?
eu zic ca cu siguranta la o fata-domnisoara-doamna, deoarece sexul frumos a inceput sa descopere spatiile blogurilor in Moldova si asistam la o adevarata explozie a activitatii acestora
daca ar fi dupa mine as da blogului anului acestui blog, din mai multe motive, obiective si nu, dar in mare parte pentru o dezvoltare continua si durabila atit in posturi cat si pentru contributia la ridicarea valorii blogurilor din Moldova

over an out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu