m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 11 mai 2010

Video din viitor

Google cumpără Microsoft
blogurile sunt mai influente decât presa
Life magazine se închide
Amazon cumpără Yahoo

vouă vi se pare ireal?
eu zic că fix acolo mergem! doar că eu am un plan puţin mai special

25 de comentarii:

  1. chiar deloc ireal, doar că nici nu într-atît de detaliat...
    da ce plan ai? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se omite un lucru: Ideile mari pot aparea de dupa colt, si mai apoi sa devina o companie mare. Cei drept, asta e greu de prezis.

    RăspundețiȘtergere
  3. planul meu e simplu: să distrug tot sistemu ista din interior :)
    simplu şi plăcut

    RăspundețiȘtergere
  4. haha, o putem face şi în doi, dacă ai nevoie de ajutor :P

    RăspundețiȘtergere
  5. dar pînă atunci trebuie să ne infiltrăm :)

    RăspundețiȘtergere
  6. in viitor Google o sa te cupere shi pe tine shi familia ta :))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am să fiu proprietarul google

    RăspundețiȘtergere
  8. influenţi sunt oamenii. blogul sau presa sunt mijloace de a comunica. opoziţia dintre blog şi presă îmi pare iluzorie.

    RăspundețiȘtergere
  9. orice opoziţie poate fi redus la iluzoriu dacă tare vrei
    chiar şi AIE vs PCRM

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu. Opoziţia dintre AIE şi PCRM are sens - ea oferă o axă de coordonate care plasează multe alte evenimente, acţiuni, decizii în contexte relevante. O altă utilitate a acestei opoziţii este convenţia unui număr mare de oameni de a o considera astfel.

    Axa formată de opoziţia blog-presă nu prinde nimic relevant pe ea. Care sunt etapele dintre blog şi presă, ce conflicte generează această opoziţie? Este un concept găunos.

    Desigur că se pot găsi perspective care să o facă relevantă. Dar trebe de forţat realitatea foarte serios :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ştii ce zic jurnaliştii(nu câinii turbaţi din Moldova, dar aieştea crâtâie din Ghermania sau SUA)despre bloggeri?
    of, of, dacă ar putea ne-ar extermina pe toţi :D

    RăspundețiȘtergere
  12. ar fi bine GOOGLE sa cumpere parlamentul si guvernul nostru, cred ca vom trai mai bine atunci...

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu, Nicolae, eu am studiat fenomenul. Valul de frică a trecut. Jurnalistul e un producător mai bun de ştiri decît bloggerul pentru că e pregătit profesional, este plătit şi are mai mult acces în locurile unde se produc evenimentele (accreditări, surse la instituţii, drept de a fi în locuri încercuite de poliţie sau armată şamd.)

    Blogurile nu vor înlocui niciodată presa. Mai mult, foarte mulţi jurnalişti au bloguri. Cînd a apărut radioul toţi au îngropat presa ziarele. Cîn a apărut televiziunea toţi au îngropat radioul. Cînd a apărut internetul toţi au îngropat mass-media tradiţională. E un reflex automat. Toate şi-au găsit nişa lor. Blogul îmbogăţeşte comunicarea, dar e departe de tot de monopolizare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. (cît se poate de început comentariile cu Nu? scuze)

    RăspundețiȘtergere
  15. interesantă reflecţie
    got to take it deeper

    RăspundețiȘtergere
  16. Placut si infricosator in acelasi timp, e un scenariu care cred eu are mari sanse sa se realizeze... Si totusi acel lucru care ne face umani o sa dispara

    RăspundețiȘtergere
  17. ne face uman "un lucru"? înfricoşător :D

    RăspundețiȘtergere
  18. ghimpu va lua carnetul de comunist şi va deveni preşedintele PCRM. vi se pare ireal?

    RăspundețiȘtergere
  19. ne... numa că el va lua 2, dacă pierde 1?

    RăspundețiȘtergere
  20. Deja mă tem pentru viitorul care ne așteaptă.

    Dar cine știe ce ne așteaptă după colț :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Deja mă tem pentru viitorul care ne așteaptă.

    Dar cine știe ce ne așteaptă după colț :D

    RăspundețiȘtergere
  22. ne face uman "un lucru"? înfricoşător :D

    RăspundețiȘtergere
  23. (cît se poate de început comentariile cu Nu? scuze)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu