m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 17 mai 2010

la comandă


articolul este scris la comanda lui Ion, el peurmă deam cu vila şi toate se va răsplăti

răspunzând la întrebarea unora de ce sunt în Moldova şi nu în Evrope sau Americi?
că de, sora mea e acolo şi am mai fost prin organizaţii internaţionale, de ce nu m-am dus? de ce îs aşa de prost?

să vă zic o poveste:
pe când Nicu avea 18 ani el aplicase la o sumedenie de universităţi din SUA, luase SAT-ul şi TOEFL-ul, chiar l-a luat una pe bursă
dar
mi-a venit târziu rezultatul de la TOEFL prin poştă şi nu am mai putut aplica în acel an, deci mulţumesc Poşta Moldovei pentru tot ce a urmat din iulie 2005 până azi în viaţa mea

da a urmat:
am întâlnit-o pe Ana când plecasem la mare ca să îmi mai clamez nervii
găsit AIESEC-ul pentru că facultatea era mult prea plictisitoare, iar prin el am găsit o mulţime de oameni deschişi la chip şi gândire
mi-am găsit vocaţia şi am realizat că pot aduce o contribuţie şi în ţara asta


şi totuşi Poşta Moldovei... matincă eu asta singurel am făcut da tu o mare padlă pe timpuri mi-ai aruncat, de ai şti cât m-am pregătit eu pentru examenele celea, of-of-of


sursa imagine

15 comentarii:

  1. Tu niş nu'ţi închipui cum s-o chinuit Poşta Moldovei să te ţînă acasă, că iar un năzbîtnic de copkil îşi lua lumea în cap.
    da tu Nicuşor, nu plînge, suflă mucii în băsmăluţă şi arunc-o pe Bîc. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. şota nia nu ni plaşi sarcasmu tău
    eu mejduprocim am fost traumat atunşi...:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Poşta Moldovei. Prescurtat - PM.
    Căutători de comori prin plicuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah da!
    printre altele şi colete
    de asta am renunţat să o mai rog pe sor-mea să îmi trimită teste pentru aparatul de glicemie pentru că mi-au distrus chestii în valoare de 500 lei

    RăspundețiȘtergere
  5. Da zato tara s-o ales cu asa un omulet interesant ca tine :-D

    RăspundețiȘtergere
  6. of of of ţara încă nu ştie cu şi s-o ales
    şî vapşe şine ar zâşe?
    aşei care stă la valencia

    RăspundețiȘtergere
  7. da poate nu Posta este vinovata? sau tu cauti vinovatu'? :))
    De destin nu te poti refugia ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. apropos, am primit şi eu prostia aceasta de la PM, tare î-mi era greaţă când am mai văzut-o şi pe aceasta. nu înţeleg, de ce nu sunt curăţiţi toţi boşorogii de la poştă pentru partizanat politic?

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa Nicu, educam spiritul patrotic... de-ai fi atit de atenta pm cu toti... :D

    RăspundețiȘtergere
  10. of toată nomenculatura statală are grijă de mine iomaio

    RăspundețiȘtergere
  11. mi-a placut postul: simplu si dragut :)

    Olga Rusu

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut Olga Bodean
    eu aşa te ţin minte

    RăspundețiȘtergere
  13. Șî și dacî?! Vrei să-mi restrângi dreptul de liberă exprimare numai fiindcă nu-s în țară la moment?! Iaca așa - fă ghini la oamini, cî ei or să-ț stucheascî în suflet.

    Eu dacî șeva, vin în vizită :-P

    RăspundețiȘtergere
  14. iaca chiar am sp vin!
    paşaport român am...viză nu treb

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu