m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 5 mai 2010

cel mai tare


cel mai tare mă plictisesc oamenii care se consideră/se vor consideraţi ideali

"eu am cea mai frumoasă soţie/soţ, cea mai de succes carieră, am abilităţi interpersonale extraodinare, ştiu 4 limbi la perfecţie, nu înjur, respect părinţii şi pot marca din 40 metri de poartă, peste mine, în foarfece"
interesant da la WC faci?

în esenţă cei care nu fac greşeli, sunt imaculaţi şi puri, nu sunt oameni
sunt nişte roboţi
care zi de zi urmează un orar bine definit, nici un pas la dreapta sau stânga, nici o picătură de lacrimă sau zâmbet în plus
alb
alb imaculat
ca foaia

doar că de pe o foaie albă nu poţi citi nimic, iar dacă mai e şi laminată, pentru mai multă protecţie, devine imposibil de a mai scrie ceva pe ea
atunci o arunci pur şi simplu la gunoi, că e frumoasă, dar tolc din ea nimic

sursa imagine

sursa inspiraţie

28 de comentarii:

  1. imi plac foarte tare posturile tale ... Contin foare multe adevaruri la o prima vedere "simple" dar la o simpla analiza sunt "existentiale " .........
    Afirm : eu , Leya , sunt fannu tau number 1 ....

    RăspundețiȘtergere
  2. uraaaa
    faanaaţţţ
    da autograf unde pun? se poate pe sân???

    da dacă serios mulţumesc mult, mă simt flatat, doar că în cazul ista mai este şi o sursă de inspiraţie

    RăspundețiȘtergere
  3. nicu, iaka și cu tine flirtează cineva, nakoneț-to. leyanka probabil nu te-a văzut încă.
    afirm> "soția mea e cea mai frumoasă din toate!". În rest> înjur, nu prea joc fotbal, la wc mă piș și mă #mat

    RăspundețiȘtergere
  4. sorry Jănea da fiecare cu "cea mai frumoasă a lui"

    da vopşă şi numa tu să flirtezi cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  5. da se poate shi eu sa flirtez cu voi un pic, am asha o lipsa de flirt azi dis-de-dimineatsa

    shi de "cel mai frumos", dupa mine e bine ca sunt oameni care nu shtiu masura :D in modu asta ma pot compara cu ei shi-mi pot da seama ca sunt ok, uneori :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cercetare pu doctorat, dorm shi mananc covrigi - cam asta fac toata ziua
    a! shi stau in fb :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cool .....tare de acord cu tine ....

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris: fain, covriji asta e bine
    Dana: :)

    RăspundețiȘtergere
  9. indivizii astia care se cred "cei mai tari/...etc" sunt foarte periculosi.
    si toate superlativele de pe limba lor au originea in citeva complexe adinci si dureroase.

    P.S. asta nu-i flirt :)

    RăspundețiȘtergere
  10. blin, a jali că nu-i

    oamenii cu egouri mai sunt mai uşor de manipulat
    îi apuci de..ego şi îi tragi

    RăspundețiȘtergere
  11. Nimeni nu e perfect iar intr-o lume perfecta ar exista iregularitati, mici imperfectiuni care paradoxal o fac perfecta...

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesant.. oare ei nu se plictisesc singuri pe ei?

    eu n-am un orar și nu mă consider ideal, dar vreau uneori ceva nou.

    RăspundețiȘtergere
  13. cam despre aceasta vroiam să scriu şi eu, dar am ezitat un pic pentru a nu deranja pe cineva din colegii mei de servici, dar oricum o voi face-o şi pe aceasta ;) . ştii, cei care se consideră ideali pot fi numiţi şi irefutabili ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nelu, iese?
    Dumitru adica cei perfecţi nu au sex? :-S

    RăspundețiȘtergere
  15. Intrebare: Pentru ce exista blogul asta? Cred ca pentru genul de conversatie promovat, facebook sau chiar messenger sunt suficiente..

    RăspundețiȘtergere
  16. nuuu, adică cei care se simt irepetabili, unicali, irefutabili.... ;) dar sunt deacord şi cu ideea ta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dumitru eşti deacord să nu aibă sex?

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonymus:
    :)) esti un om foarte controversat :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. păi de cum să fie unul sau una ideeală - inclusiv fără sex! ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. "interesant da la WC faci?"

    ...le spuneam celor din grupa mea, după ce infoiam un 7-8-9 ştiind că nu învăţam nimic la obiectul respectiv:
    Uite, te duci la examen, iai biletul, te pregăteşti. înainte de a răspunde profesorului închipuie-ţi cum el a ieşit din WC, beat, tu intri după el, da acolo aşa o putoare, aşa o putoare. Şi după asta răspunde, discută cu el...

    RăspundețiȘtergere
  21. hmmm nu prea am prins idea cu WC-ul
    poate deja am ieşit din anii studenţii
    ian rugumaţi vă rog pentru aieştea de la ciocana

    RăspundețiȘtergere
  22. n-am înţeles, n-am înţeles... de-amu a câta oară să explic ;-) explicaţiile mele doar îs geniale...

    mai pe scurt - tu spuneai:
    "cel mai tare mă plictisesc oamenii care se consideră/se vor consideraţi ideali

    "eu am cea mai frumoasă soţie/soţ, cea mai de succes carieră, am abilităţi interpersonale extraodinare, ştiu 4 limbi la perfecţie, nu înjur, respect părinţii şi pot marca din 40 metri de poartă, peste mine, în foarfece"

    interesant da la WC faci?"


    şi eu am dezvoltat mai departe această linie prin o amintire din anii studenţiei. apuşi mai demult ca la tine.

    ...spuneam chiar azi că am să fac ceva prin bloguri ;-)

    RăspundețiȘtergere
  23. Dumitru eşti deacord să nu aibă sex?

    RăspundețiȘtergere
  24. cam despre aceasta vroiam să scriu şi eu, dar am ezitat un pic pentru a nu deranja pe cineva din colegii mei de servici, dar oricum o voi face-o şi pe aceasta ;) . ştii, cei care se consideră ideali pot fi numiţi şi irefutabili ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu