m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 12 mai 2010

druji?(filosofic)

probabil îmbătrânesc dacă încep tot mai mult şi mai mult să mă gândesc la chestii geneneral umane, şi nu la sex...
reiterând tema prieteniei
mă gândeam că un prieten în primul rând satisface pucntuleţele bifate din piramidă(apropo cei care studiază încă cele 5 nivele să ştiţi că râmâneţi în urmă, eu încă teza de licenţă am scris-o în baza a 8)


şi dacă e aşa atunci putem zice că ne facem prieteni ca să ne simţim importanţi şi necesari, să avem pe cine susţine şi să fim susţinuţi, să avem de la cine învăţa şi cu cine împărtăşi şi nu în ultimul rând să avem cu cine să ne simţim bine
bineînţeles în orice prietenie există un beneficiu mutual, care... se regăseşte într-un spectru larg de la plăcerea de a discuta până la chestii mult mai mercantile

necătând la toate, cel mai des ştim şi viciile prietenilor noştri, pe care deseori nu doar le acceptăm dar şi le acoperim, motive pot fi multiple: de la regăsirea aceloraşi vicii în noi înşine, până la acceptare totală a ceea ce este un om atâta timp cât el te face să te simţi bine prin simplul zâmbet

ce ne-ar făcea să renunţăm la prieteni?
trădarea, pierderea încerderii, lipsa de respect, lipsa de înceredere(din partea lui, a prietenului), schimbarea vârstei
şi cel mai important
for a reason
for a season
and for a lifetime


iaca aşa gânduri din ploaie azi

over and out

7 comentarii:

  1. normale ginduri. tot ce ai scris tu mai sus poate duce la destramarea unei prietenii. eu nu am avut niociodata probleme sa-mi fac prieteni, s-au pastrat poate vreo 20%% din ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Artur: corect
    e vorba de diferenţă dintre a crea şi a prezerva
    mie îmi pare noi încă suntem la vârsta în care ambiţia prevalează, deci suntem mai mult predispuşi spre creare decât păstrare... ceea ce nu e rău dar nici bine

    Elena: many thanks :)

    RăspundețiȘtergere
  3. prietenia trebuie sa fie neconditionata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu neapărat, e o temă de discuţie bună, da trebu să fie face to face

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu