m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 14 mai 2010

vârsta


ştii eu sunt sceptic vizavi de vârsta din buletin

bineînţeles anii te pot reprezenta, dar nu este o chestie universal aplicabilă pentru toţi.
eu ştiu tineri care la 24 de ani au reuşit să treacă prin comă, să deschidă şi închidă miniafacerea lor(fără a face mare buzz din asta), să viziteze peste 15 ţări şi să reuşească să ia decizii mature de la 3 ani de când au fost lipsiţi de unul din părinţi

de asta atunci când negociez ceva în "lumea mare" sau fac traininguri pentru oameni cu o vârstă de 2 ori mai mare decât a mea, fac abstracţie totală de la vârstă, şi cel mai interesant e că sunt primit ca un egal, dacă demostrez că pot

în acelaşi timp tratez cu respect egal pe cei care sunt de vârstă mai mică ca mine şi am maturitatea de a învăţa de la ei, dacă au ce să îmi ofere

concluzie: succesul în viaţă se construieşte de la abilităţi şi nu de la ani, iar vârsta este volumul de experieţe trăite, nu iernile numărate pe cuptiori


sursa imagine

7 comentarii:

  1. total de acord cind vorbesti de afaceri, training, experiente...
    dar, poti sa faci abstractie de virsta si cind e vorba de dragoste? dragoste de aceea, deocheata am in vedere..., nu de familie sau patrie :)(cu diferente de 20 ani)

    RăspundețiȘtergere
  2. hm... 20 ani îmi pare multişor, dar dacă dragoste este, de ce nu? doar că îmi pare că nu e cea mia strălucită idee oricum, tema poate fi dezvoltată

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu fac abstractie de varsta biologica a oamenilor cu care interactionez.
    Cu totul altceva este maturitatea emotionala si sociala...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehh, Nicu, tu ultimul timp atingi teme care pe mine mă dor. Deci mă alătur și eu clubului virtual "Vârsta nu contează!" fără nicio ezitare. Ea fiind uneori o piedică prostească în calea dezvoltării noastre ca personalitate. Tre' să comunici și să înveți de la absolut toate persoanele pe care le cunoști pe parcursul vieții. De la oricine ai ceva de învățat. Faza e să știi să găsești la timp acel "ceva" și să profiți.

    Ehh, da de dragoste tac. Dureros subiect. Sau poate nu :-D

    RăspundețiȘtergere
  5. aşa bine când există oamni care îţi împărtăşesc opinia

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu fac abstractie de varsta biologica a oamenilor cu care interactionez.
    Cu totul altceva este maturitatea emotionala si sociala...

    RăspundețiȘtergere
  7. total de acord cind vorbesti de afaceri, training, experiente...
    dar, poti sa faci abstractie de virsta si cind e vorba de dragoste? dragoste de aceea, deocheata am in vedere..., nu de familie sau patrie :)(cu diferente de 20 ani)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu