m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 21 septembrie 2011

relația: client-consultant-companie



eu de 3 ani de când lucrez în ramura de deservire clientelă (întâi 8 luni în front line și apoi 2 ani și un picuț în training și calitatea vânzărilor) am observat un fenoment interesant:

atunci când un consultant/ă deservește insuficient de calitativ un client acesta va fi nemulțumit de întreaga companie, pe de altă parte atunci când consultantul va depune un efort mai mare în a mulțumi clientul acesta o va lua ca o favoare făcută personal de consultant și nu de companie

adica, dacă un angajat fucks up va fi pătată fața companiei
dacă depune efort, va străluci angajatul

observația a fost făcută în mai multe rânduri în mai multe companii-odată ce ține direct de responsabilitățile mele nu aveam cum să nu observ

așa că dragi angajatori, puneți-vă întrebarea cum se poate de schimbat situația, odată ce eu știu câteva companii care încurajează un extra efort pentru clienți, doar că acest efort nu este apreciat la justa valoare

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu