m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 12 septembrie 2011

oameni, căldări, garduri

eu în general, trebuie să recunosc, îs de opinie foarte bună despre oameni, sincer-sincer cred în faptul că toţi sunt buni(fie şi undeva adânc în  suflet)
mă strădui din răsputeri să nu discriminez

în mod normal evit orice gen de discriminări şi clasificări gen: bărbaţi vs. femei, albi vs. negri. etc.

recent însă am realizat că totuş împart oamenii în 2, urât dar inevitabil

clasificarea e simplă:
oameni cu care comunic vs. oameni cu care prefer să nu

un fel de 2 căldări sau cum să le numesc
trecerea din una în alta e complicată, dar dacă se realizează drum înapoi practic nu există(îmi aduc aminte până azi de o singură excepţie)

pesne:


3 comentarii:

  1. da eu am citit o carte,  rupatoare as spune, unde autorul pe un calm foarte rece spune despre cum sunt oamenii. spune ce de obicei ei nu sunt buni. si tot ii imparte in caldari. curind voi posta niste citate pe fb. si chiar, din a doua caldare in prima rar se realizeaza

    RăspundețiȘtergere
  2. aştept
    poate împrumuţi cartea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicolae, sunt 40 de foi scrise prin anii 1500 de catre Machiavelli. 
    40 de foi care cred ca vor fi actuale si pentru urmatorul mileniu.

    Principele

    poti sa o gasesti in librariile Cartier

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu