m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 19 septembrie 2011

condiția de bază a fericirii

multe opinii în ultima vreme am auzit
precum că la baza fericirii ar fi
  • libertatea
  • dragostea
  • banii
  • sănătatea
și alte opțiuni
mie totuș îmi pare că la baza fericirii este siguranța

să fii sigur că țara în care trăiești este în stare să asigure un viitor ție și copiilor tăi
să fii sigur că avionul în care zbori nu se va prăbuși
să ai încredere completă în partener/parteneră
să știi că mâncarea care îți este servită nu va aduce daune sănătății tale

doar atunci când ai siguranța astea te poți bucura din plin de ceea ce ai
dacă te macină întrebări permanent și ești nevoit mai mereu să depui un extra efort pentru a te asigura că totul merge cum vrei tu, fericirea va fi cobăită undeva în colțul sertarului pentru că e greu să vorbești de fericire când nesiguranța fură libertatea, știrbește din sentiment, cheltuie banii  și sănătatea

iar când siguranță este prea puțină vei începe să cauți ieșirea
sursa imagine

later edit:

1. nu poți avea toate 4 odată nicicând, mereu va trebui să cedezi ceva:

dacă ai bani dragoste și libertate nu ești sănătos, pentru că asta îi doar în imaginația ta
dacă ai libertate dragoste și sănătate, bani 100% nu-s
dacă ai libertate bani și sănătate, precis dragostea e ceva abstract
dacă ai dragoste sănătate și bani la sigur ești plin de obligații


2. toate cele 4 sunt o bază petnru siguranță, pentru că atunci când le ai destul->ești în siguranță plăcută oarecum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu