m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 25 septembrie 2011

offline economic

am mai fost la un offline :)
mă gândesc să dau numele companiei la care am fost? mai ales că oarecum e concurent cu cea în care lucrez
iar numele companiei în care lucrez nu prea îl dau din motive etice
deci e etic oare să dau numele concurentului?
***

ce mi-a plăcut?
faptul că directorul general al companiei a discutat sincer și deschis despre planuri, despre ce trebuie/nu trebuie făcut și chiar a răspuns la o întrebare provocatoare desrpre Wikileaks
diplomat dar sincer și deschis

ce nu mi-a plăcut?
faptul că televiziunea și telefonia fixă îs ziua de ieri pentru mine(pentru directorul companiei cu care am discutat printre altele tot, el singur a zis că preferă înternetul și telefonia mobilă)
iar la întrebarea ce ar face compania ca să prindă fluxul pe care îl aleg tinerii nu am primit un răspuns
***

bloggerii au fost îndopați...

P.S. despre off cu Sun au mai scris Mihaela și Cornel
poate încă cineva dar eu nu știu, dac ceva spuneți

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu