m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 3 septembrie 2011

cum?



cum ne lăsăm de băut sau fumat?
sau ce ne face să fim fideli?
ooor, ce leagă prieteniile?

raţiunea-nu precis că nu am verificat

pur raţional şi logic este imposibil să renunţi la alcool sau tutun, adică dacă le poţi accesa, raţional înţelegic că nu e chiar bine, dar impactul e atât de pe termen lung încât nu te poţi impune să renunţi la ele
altceva dacă nu se poate. nu se poate pentru că faci un curs de tratament cu antibiotice, sau pentru că ai avut pneumonie severă şi ştii: fumatul=durere
cum să renunţi pe termen lung? numai având frica morţii

fidelitatea
eu îs de părerea că majoritaea oamenilor după felul lor îs poligami
a fi fidel suntem stimulaţi de 2 motive: emoţie puternică de dragoste ori cea de frică
dragoste: atunci când cerul şi pământul îs doar o singură persoană
frică: asta când persoana parcă nu e prea iubită, da să o pierzi ţi-i frică..din diferite motive

prieteniile se leagă fie pe simpatie, fie pe beneficiu
astea de beneficiu nu-s prietenii

nimic raţiune din câte vedeţi
homo sapiens sapientus-dar trăim tot cu creierul reptilian-vezi foto cum se zice

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu