m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 26 septembrie 2011

m-am tulburat



tot inspirat fiind de dicuțiile cu vocea de copil care mai nou e șef pe tot în capul meu...

se dovedește a fi că la noi în țară femeile îs discriminate la noi în țară de...sistem

practic vorbind, dacă lăsăm la o parte toate demagogiile despre echivalență de reprezentare în organele de conducere și drepturi egale în bla bla...
bla bla bla pentru că doar la asta rămânem, iar când ne uităm peste ce se implementează:

dacă eu aș vrea să îmi deschid propria afacere pentru mine ar fi mai simplu decât pentru o fată, și asta nu e afirmația mea, iar dacă analizăm transversal ideea vedem cât de adevărată


în fine, toate fondurile care se dau  pentru lupta cu descriminarea se duc pe fund undeva
de asta îs sigur

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu