m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 3 octombrie 2010

сосуноşий



eu poate şi îmbătrânesc, dar observa această caracteristică la mine de ceva timp:
mă irit până în vârful părului când văd un/o neexperimentat(ă)-neinformat(ă) că se dă cu aere de expert
adica înţelegeţi-mă corect: nu am nimic împotriva celor care au abilităţi timpurii în analiză, sau sunt foarte buni într-un domeni la doar 20 de ani

dar
atunci când un cinevai a citit o carte de marketing şi se dă deja analist-marketolog
or, după 2 ani de facultate deja este gata să ciritce acţiunile ministerelor de profil
eu râd cu poftă
сосуноşilor, citiţi 2 cărţi, mergeţi mai vedeţi lumea în alte ţări, la urma urmei mai vorbiţi cu alţii, mai vedeţi ce opinii mai sunt în domeniu înainte să vi să se pară că tot ce ziceţi e axiomă


deşi probabil aşa e mai bine decât să fii plantă

sursa imagine

10 comentarii:

text © Nicolae Apostu