m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 28 octombrie 2010

practica bate teoria?



ap de unde s-a luat asta?
dacă nu ai citit lucrările lui Osho nu poți fi filosof
dacă nu știi să deosebești din 100 sticla de Coca-Cola atunci nu poți deveni un marketolog bun?
și dacă nu ai auzit de muzica lui Mozart ap nu ai ce face în arta notelor

printre altele Noe nu era tâmplar și nici arhitector
ceea ce nu poți zice de cei care au construit Titanicul
și Jobs nu a terminat nici o facultate

poate totuși avem nevoie de mai multe idei noi decât împrumutate de prin manuale?

sursa imagine

9 comentarii:

  1. și da și nu

    are bățul două capete...

    RăspundețiȘtergere
  2. ap prosta nu treb de bagat copiii in rame cu ”asta poate fi numai așa”

    RăspundețiȘtergere
  3. cu osho si filosofia tu ai întins coarda serios, dar eu am o simpatie deosebită pentru meşteri, cei care au învăţat ceva de la un om şi au practicat destul de mult ca să capete mişcările celea sigure şi organice care fac omul să se contopească în ce face.

    tare frumoase aşa imagini şi tare plăcute aşa stări. şi rare.

    RăspundețiȘtergere
  4. *filozof:) cica filosof vine din rusa:)
    exceptiile pe care le-ai enumerat sunt asa cum am mentionat: exceptii...
    iar legat de studii si chestii obligatorii, daca studiile nu te pregatesc suficient pentru un job, atunci cel putin nu trandavesti si te inveti sa inveti:) chiar daca nu e util mereu:)

    Iar idei ..ele sunt necesare tuturor, cu sau fara studii:)daca Jobs ar fi avut facultate,si ar fi ajuns unde a ajuns, la fel de genial ar fi fost, caci oricum e Jobs:)si nimeni nu ar mai fi observat ca are sau nu studii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Marina, filosof vine cica din greaca. si inseama iubitor de sofie, adica intelepciune.
    filozof ar fi iubitor de intuneric, de la zofos.

    snobii cu facultati de filosofie terminate tare detesta snobii de la facultatile filologice. sau, daca vrei, filogogice :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am citit despre aceste notiuni din perspectiva rusificarii limbii romane:) si de iubitorii de intuneric, daca filozofam putin..ap' tot acolo iesim:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ion, nu l-am citit pe Osho, am zis de el că e la modă, trebuie să îl răsfoiesc?
    Marina, rusificare, englenizare, eu cu gramatica nu-s mare drug, dar http://dexonline.ro/ îmi zice că ambele versini îs ok ok

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu