m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 28 octombrie 2010

O nouă provocare pentru elevi



şi cum ziceam că îmi plac proiectele sociale şi le fac reclamă dijeaba uneori la mine pe blog, apu iacată:

din comunicatul oficial:
Eşti elev şi ai vârsta între 16 şi 19 ani? Îţi plac provocările şi te-ai săturat de rutina zilnică? Atunci proiectul „UpGreat” e pentru tine! Startul pentru aplicare va fi dat pe 10 octombrie 2010 şi astfel ai şansa să te numeri printre cei 90 de participanţi care vor fi selectaţi pentru cele 3 etape de desfăşurare a proiectului


Scopul proiectului este de a oferi şanse liceenilor de a acumula cunoştinţe non-formale: dezvoltare personală, toleranţă culturală, precum şi familiarizarea cu conceptul de „dezvoltare durabilă”. Prin intermediul specialiştilor străini, care vor ţine câteva cursuri intensive, tinerii vor avea posibilitatea de a interacţiona cu 2 medii noi: cel internaţional şi cel profesional. Mediul internaţional le va fi oferit de 6 traineri din străinătate şi le va îmbunătăţi abilităţile de comunicare în limba engleză.


personal de la mine:
vrei să fii mai bun? apucă cât mai multe oportunităţi
mai multe detalii?
aici

.

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu