m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 30 iunie 2010

fericirea în rate

asta e un răspun la o provocare



nu mă las provocat!


ce e fericirea?
o sumă a satisfacţiilor?
respectarea treptelor lui Maslow?
un moment, o sclipire?
orgasmul?
nihuia!nu cred

după mine fericirea este o stare mentală, o percepţie, o asumare, o dorinţă, o abilitate
da! o abilitate
aşa cum în depresie poţi să te alungi singur pe tine
la fel poţi şi în fericire să ajungi, contează ce înseamnă pentru tine să fii fericit
pentru cineva visul meu e realitate pentru cineva realitatea mea e vis

9 comentarii:

  1. de ce faci postarile la ore fixe? gen 14h14/00h00 .. ai vre'un motiv anumit sau iti plac cifrele in perechi? :DD
    ps. "pentru cineva visul meu e realitate pentru cineva realitatea mea e vis" - exact!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Elena, nu 00:00, da 00:01. Cred că este diferență :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) dar totusi e 14:14. si nu mi'ai raspuns la intrebare :(D

    RăspundețiȘtergere
  4. aşa îmi place mie
    mulţumită postărilor porgramate pot să mă alint cum vreau :P

    RăspundețiȘtergere
  5. alintăturo :d
    ps. bagă de seamă k la mine acum e 23h23 =))

    RăspundețiȘtergere
  6. da
    numai că la mine e 0:23 deci nepaşlo

    RăspundețiȘtergere
  7. da
    numai că la mine e 0:23 deci nepaşlo

    RăspundețiȘtergere
  8. @Elena, nu 00:00, da 00:01. Cred că este diferență :)

    RăspundețiȘtergere
  9. aşa îmi place mie
    mulţumită postărilor porgramate pot să mă alint cum vreau :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu