m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 21 iunie 2010

călătoriile...

ap am ajuns în Bucureşti

şi acest post îl scriu după 300 gr de vin aşa că greşelile de tipar asdnaşksjfhaşfasdrasfa!î



pot să vă zic că guvenrarea Filat+Ghimpu+Lupu+Urecheanu înseamnă nimic altceva decât moda de a fi român în Moldova, iar în România să fii român e cel mai modna



diferenţa?

colegii mei: cu ce obiectiv aţi venit în Ro? în ce hotel staţi? cât staţi?

eu: bine aţi venit domnule



recomandare: târguiţi-vă cu taximetriştii vreo 5 RONi la sigur mai puţin puteţi lua



foto?
din avion luna e aceiaşi....





oameni?



mi-i dor de cei de acasă

13 comentarii:

  1. Și mie mi-e dor. Acum mai mult ca oricând.

    :|

    RăspundețiȘtergere
  2. se vede că e un post după 300gr de vin :P

    RăspundețiȘtergere
  3. dacă sincer, n-am înţeles nici o iotă :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Apu eu vin, da-n august.
    Da până atunci, ce să fac cu dorul?
    Kuda prikajite ego devaty?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucuresti?! parca ziceam brazilia, plaja... volei?! ce cauti tu in bucuresti?!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ion, astea au fost un fel de generalizări și concluzii

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulian ai făcut flash info?
    Ion Radu ţi-a explicat
    Fluff apu adună-l
    Sandu mai târziu cu tine :)
    Radu merci

    Vlad eu zic că totuşi a fost spam
    demonstrează-mi că nu

    RăspundețiȘtergere
  9. interesant.. cam puține am înțeles. în orice caz a fost din toate cîte puțin :)

    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  10. @nicolae: eu cred că așa spameri trebuie lăsați, uite cât a scris. Mai rar așa spameri.

    @vlad, succese :))

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu