m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 10 februarie 2010

Transistria-gaură neagră sau mană cerească?



mă uit la ştiri...
întrebări pentru colaboratorii MAI (din ultimii 15 ani):
-de unde au ajuns în ţară drogurile?
-de unde armamentul?
-cum s-au traficat aceste fiinţe nevinovate?
-cum a reuşit să fugă baditul pe care îl vâna toată Moldova?

răspunsul mai mereu acelaşi:
-Transnistria...

şap mai facem din când în când valuri după formula 5+2 sau 3+1+2 sau 2+3+4 sau mama naibii ştie care formule, pentru a "soluţiona diferedul Transnistrean"
şi ne mai bucurăm când "Sheriff" construit din nuştiu-ce-bani joacă în Cupa UEFA

ştii ce eu cred? cuiva acolo sus îi este taaaaare bine că există Transnistria asta pe care poţi da vina de una de alta, şi căreia îi poţi face un gest mare şi larg oferind gazele naturale pe care ni le oferă Ukraina care le fură din ţeava Rusească(anul trecut iarna mai ţineţi minte?)
şi acel cineva de la un mandat la atul se schimbă, iar interesul tot acolo rămâne

dacă ai mai citit blogul de ceva timp ştii că 1 dată în an stau în spital
ap iaca, în unul din ani eu am vorbit în spital cu un moşulică care a fost la războiul Transnistran, şi el mi-a zis aşa
-noi intram în Tiraspol da nouă ne spuneau "înapoi!", şap a 2-a dzî iară intram, şî iară "înapoi!", iaca aşă săx era măi baiete vreo săptămâni, da peurmă o venit ruşîi cu Lebedi pe tanc şî deamu nu putem intra

pe scurt noi fără Transnistria nimănui nu trebuim, da nici cu ea cuiva, aşa o aşchie în curul inima Moldovei ca să ne mai doară uneori spiritul naţional
iar pentru alţii moitiv de a se îndreptăţi sau a atrage atenţia (apropo voi ştiţi câte fonduri se iau pe proiecte Transnistrene? da ceva s-a schiimbat?)

7 comentarii:

  1. ai aberat si ai relatat, dar nu am inteles ce vrusei sa spui

    RăspundețiȘtergere
  2. mai citeşte odată :D ajută de obicei

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    în esenţă idea este următoarea: transnistria este un feli de monedă de schimb şi atracţie a atenţiei asupra moldăvioarei, şi la noi vopşă nu pre vor să îl soluţioneze

    RăspundețiȘtergere
  4. in afara de istorioara cu mosulika nu am aflat nimic nou ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. niş nu pretindem să îţi deschid ochii la şeva era o reflecţie
    eu je nu îs portal de novosti

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=-Y0RJ5sol5g

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu