m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 20 februarie 2010

chiborji **anâie (iertaţi franceza mea)


în ultima jumătate de an am fost asociat mai cu toate partidele

cu PCRM pentru că eram contra turizmului în Ministerul Tineretului şi Sportului (dacă ceva eu în genere vreau Ministerul Educaţiei şi Tineretului)
cu PL pentru că susţin votarea de la 16 ani
cu PPCD pentru că aş fi fost la proteste în 2002
cu PDM pentru că am 2 prieteni care îs membri de partid
cu PLDM...cu ei încă nu din câte ştiu, dar mai ştii cine m-a vede în verde...

şi când mă gândesc de câte sute de ori am zis că nu mă simt reprezentat de nici un partid care ar fi la putere sau opoziţie, în plina putere a cuvântului, ca să zic: da iaca partidul acesta este acela după are merg, că am enunţat clar şi sus că politica în genere la moment îmi este antipatică

chiborji nu alta, sincer-sincer

oameni spălaţi la criere, inapţi să gândească singuri şi să judece prin perspectiva întregii complexităţi de acţiuni şi nu a unui singur pas făcut

exact la fel gândim despre tot
cultură, economie, social
împărţim în alb şi negru, tragem linii, generaliuzăm, stereotipizăm, şi ne căcăm

cum zice cineva: gândeşte liber
nu fi chiborg

sursa imagine

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu