m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 21 februarie 2010

cum să petreci ziua de naştere cu interes

1. nu deschide compul, îi fain să ai multe felicitări pe facebook dar reuşeşti să răspuinzi, rabdă măcar până în seară
2. nu scrie nica pe blog
3. ieşi la o ceva cu prietenii, sau numai cu o persoană, da nu stam în casă, chiar dacă afară îi -25 celsius, eu în genre îs anti-zile de naţtere acasă
4. mergi la părinţi dacă nu stai cu ei
5. bea mult, ceai, apă, sucuri :=)
6. răspunde tutror apelurilor, chiar şi când nu mai poţi să zâbeşti şi să te faci că îţi place cum te felicită cei pe care nu i-ai văzut/auzit de un an
7. nu fă nimic ce nu ai vrea să faci sau fă ce vrei

eu aşa fac

over and out

10 comentarii:

  1. La Multi Ani,Nicu!

    Succes la job, liniste in plan privat si cat mai multe voyage-uri captivante iti doresc

    Sa fii fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc Victoria :) să fie aşa cum ai scris

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi ani dude, si la cit mai multe posturi interesante

    RăspundețiȘtergere
  4. mulţumesc!
    să hie cum zîşi
    da tu şi eşti din Edineţ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, acum eu:
    Joyeux anniversaire monsieur Nicu !

    Cu intarziere, da' mai bine mai tarziu decat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  6. mulţumesc!
    să hie cum zîşi
    da tu şi eşti din Edineţ??

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok, acum eu:
    Joyeux anniversaire monsieur Nicu !

    Cu intarziere, da' mai bine mai tarziu decat niciodata.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu