m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 9 februarie 2010

bărbaţi în fuste




iaca femeiele s-au apucat să poarte pantaloni, se zice că lu' Coco treb să îi zicem mulţumesc
dap bărbaţii?
aaaaa?
de ce femeielor li se poate să ne ia sacourile, pantalonii, cravatele, chiloţii în formă de şorţi da nouă fuste nu?


nu, cum aşa? societatea a primit tot pentru ce luptau femeiele: ele amu votează, conduc maşini, sunt în parlamente ş.a. da nouă nica şeasti?

ian ziceţi-mi unde (înafară de Ţara Galilor unde kiltul e costum naţional) aţi văzut băieţi in fuste?
nicaieri
da voi credeţi că nouă vara nu ne e cald în pantaloni şi nu am vrea sa bată vântişăru şi la noi?
ap iaca
pe scurt, trebuie de schimbat această mare nedreptate!

offtopic: Consiliul de presă vrea întâlnire cu bloggerii la 16.00???
noi ce chiar aşa impresie de burtă-goală producem, care aşteaptă numa cofi ănd biscuts degeaba?
noi tot lucrăm-învăţăm-producem spre binele societăţii!
caroci nu mă duc niş eu

sursa imagine

22 de comentarii:

  1. hahahah
    f hot imaginea! uhuuuu:X

    RăspundețiȘtergere
  2. imaginează-ţi vreo 4-5 imagini din astra pe zi
    oare nu ţi-ai dori?

    RăspundețiȘtergere
  3. da cine va interzice sa umblati in fuste?

    RăspundețiȘtergere
  4. mă îndoiesc că societatea este gata să primească asta încă
    plus, unde la noi se vând fuste pentru băieţei?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nicu, daca esti asa de dezghetat si protestezi - ian sa te vad de miine in fusta pe strada si peste tot, ca nu-ti interzice nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elvira, fuste vara am zis da nu iarna să îmi îngheţe cucoşelu
    şi te întreb ce am întrebat-o şi pe Mihaela: unde la noi sunt fuste pentru băieţei?
    P.S. vreu cartea

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei nish tie nish mie - hai dar sa incepi din primavara - atunci joaca hormonii in singe - mai mare efect.
    Iti gasesc niste croitorese daca ceva ;)
    Cartea e la mine si saptamina asta va ajunge la tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. zuber!
    jioi-vineri am să trec pe la ASEM
    croitoreasă e la fel zuber, poate îmi face şi sacou :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Coco :(

    Da' de ce in fuste? eu sustin barbatii care vor sa umble vara in pielea goala

    RăspundețiȘtergere
  10. :D:D eu tot susţine femeiele care vor să îmble în pielea goală
    dar există limitele decenţei

    RăspundețiȘtergere
  11. http://lbosquejo.blogspot.com/2009/03/men-in-skirts.html

    RăspundețiȘtergere
  12. ne
    parărea mea este că fustele pentru băieţi treb să nu fie drepte, mai degrabă cu unghiuri neregulate în faţă, ceva gen romb :D

    RăspundețiȘtergere
  13. unele din modele is crutie :)
    in special acelea care ascund genunchii :)

    RăspundețiȘtergere
  14. HMMM....INTERESANTA IDEE, EU AS ACCEPTA ASA CEVA..E CEVA IESIT DIN COMUN ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. încă un plus din partea sexului frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce hat ar shi, mmm sa iasa frumos la parada perechile de chisoare paroase in coltuni de sub fustite. da ian imagineaza-ti ca ti-e a aseza pe scanul din troleibus, apai acolo va da de libertate cucos(el)ul :P!
    I agree, da numa' barbatilor secsosi sa li se acopere erectia matinala de fusta-romb!
    Is o discriminatoare secsuala, nesimtita:-D

    RăspundețiȘtergere
  17. dragă
    erecţia matinală nu dureză mai mult de 10 minute în mediu aşa că e ok ;) până ies din casă trece

    RăspundețiȘtergere
  18. Victoria! Te sustin daca mai ies si femeile la fel! :D
    Hm... Da la fusta ma gandesc de 10 ori si odata o imbrac(poate== 0,0000(1)%) :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Victoria! Te sustin daca mai ies si femeile la fel! :D
    Hm... Da la fusta ma gandesc de 10 ori si odata o imbrac(poate== 0,0000(1)%) :D

    RăspundețiȘtergere
  20. da cine va interzice sa umblati in fuste?

    RăspundețiȘtergere
  21. mă îndoiesc că societatea este gata să primească asta încă
    plus, unde la noi se vând fuste pentru băieţei?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu