m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 5 februarie 2010

şarade intelectuale


acest rânduri nu au nici o legătură între ele, doar faptul că sunt la mine în cap le uneşte

¤ valoarea omului este egal proporţională cu valorile acestuia
¤ a căuta de ce şi a căuta cum are rezultate diferite
¤ plec la Bălţi, să îmi văd prietenii
¤ nu mai vreau iarnă
¤ uneori mă pierd între familie şi prieteni care-s mai importanţi? care-s mai aproape?
¤ să înjuri e urât sau depinde de mediu?
¤ vreau traininguri de comunicare eficientă pentru toată lumea!
¤ web 2.0 atinge picul, pregătiţi-vă de 3.0 curând...
¤ bem?
¤ e vineri, vreau acasă mai repede ca să vină luni

sursa imagine

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu