m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 24 februarie 2010

gânduri măreţe de viitor, şi triste de azi

eu îmbătrânesc?
presupun că aşa s-ar explica sentimentele pe care le trăiesc
mă tot indispun de prezent şi de rezultatele pe care le trăim, ziceam odată că noi ăştia care suntem consideraţi tineri, suntem prezentul

m-am uitat la prezent şi am plâns am căzut pe gânduri


bloguri: majoritatea bloggerilor expărţ şi analişti sunt de o vârstă cu mine, fac analize greoaie, texte deştepte şi... nimic, 2-3 argumente în viaţa reală nu pot lega, iar majoritatea afirmaţiilor sunt bazate pe asumări

numa eu mă simt loh, că nu mă dau expărt pă bleg, nu am poze cu mânuţa sub bărbie
apropo tot aici, dat fiind concursul care în care suntem, am intrat pe câteva bloguri a celor a căror vârste este cuprins între 15-19 ani şi mi-a plăcut, vă zic eu în 3 ani(dacă rezistă) vom avea o clasă de bloggeri foarte calitativă

muncitorii: fără educaţia necesară, suntem plini de agenţi ce asigură "imidju'" şi "marketingu'"
ştiu o companie de internet din Chişinău care schimbă marketolojii o dată la 2 luni(plus minus)
băi! citiţi cărţi, multe, da nu una şi acea pentru că e plină de "cartinşi"

ţara nu va fi mai bună din moment ce toţi ştim să criticăm dar de dus o foiţă până la urnă ni se rup mâinile şi aruncăm peste tot, şi facem din toată ţara o mare-mare urnă(sau deja şi din suflete?)

îmi aduc aminte de un citat din film


vreţi ceva demostraţii?
ieri bul. Ştefan cel Mare intersecţie cu str. Puşkin
troleibuzul 10 stă blocat chiar în centrul intersecţiei
3 oameni împing restul şăd pe scaunele, iaca aşe trăin azi, cu gânduri măreţe de mâine

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu