m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 7 mai 2010

uneori (eu cu mine)



uneori mă întreb de ce şi cum întâlnim oameni în viaţa noastră

de unde vine chestia de prieteni

pe motiv
pe sezon
şi pe viaţă*

cum să îi diferenţiezi şi dacă trebuie?

sunt oameni pe care nu îi ştii până în punctul X, iar de acolo te întrebi cum de nu v-aţi cunoscut până acum că parcă atâta în comun aveţi
pe alţii îi ştii o viaţă şi tot continui să îi descoperi

persupun aşa e mai interesant, să trăieşti unul de altul la 2 kilometri şi să te cunoşti la 500 de casă

poza de la mine din comp aşa că nici o referinţă azi


*for a reason
  for a season
  and for a lifetime

20 de comentarii:

  1. Stiu ca anumiti oameni care apar in viata noastra, si anumite lucruri care ni se intimpla - se intimpla cum un anumit scop, fie ca sunt incercari prin care trebuie sa trecem, fie ca trebuie sa invatam ceva din asta, caci de altfel o sa continuam sa ne ciocnim cu aceeasi problema, dar care va arata fizic mai diferit (un alt prieten)
    Prietenii pe viata sunt doar cei din copilarie..

    RăspundețiȘtergere
  2. crezi?
    eu am avut marele noroc să întâlnesc prieteni buni şi după copilărie, mie îmi pare că pur şi simplu suntem mai închişi spre noi descoperiri cu cât înaintăm în viaţă

    iar cu partea de învăţare complet de acord

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde ca ce perioada luam ca e copilari :D
    La mine cred ca a fost pina in clasa 12 inclusiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah ;)
    dară eu încă îs copil :P

    RăspundețiȘtergere
  5. nici eu nu-s mai de treaba ca tine :P

    RăspundețiȘtergere
  6. nu avem cum să ştim, dacă o anumită persoană are să fie pentru un sezon sau pentru o viaţă

    RăspundețiȘtergere
  7. Una din cele mai frumoase calatorii e distanta dintre doua persoane.
    Eu cred ca toti oamenii care trec prin viata noastra , sunt acolo cu un scop anume.
    Plus ca si ne mai descoperim pe noi insasi in timp ce interactionam cu diferiti indivizi ... :)
    e faina interactiunea umana si crearea prieteniilor.

    RăspundețiȘtergere
  8. totsi oamenii sunt comori care ashteapta a fi descoperite, deschise de noi :)
    tre doar sa shtim cum s-o facem shi sa invatsam sa-i pretsuim :)
    prietenii asta-i miau, mare miau
    e sufucient sa fii deschis shi sa vrei shi prietenia se nashte, ca un fir de iarba, fragil shi timid shi apoi creshte shi rupe totul :)
    Nicu, hai sa fim prieteni, vrei? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria probabil sunt cu un scop, cineva să te scuipe cineva să te şteargă ;)
    Cris dap! data viitoare glavna când ne vedem la Alba Iulia să nu fim fiecare pe valul său din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  10. asta face parte din prietenie :)
    sa respectsi valurile prietenilor tai shi sa potsi empatiza la maximum ;)
    dar va veni ziua cand prietenia noastra va rasari :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Exact Nicu! des te scuipa, uneori te sterg , alteori chiar vin cu ceva bun in viata ta:))
    da nu asta conteaza cel mai mult, ci faptul ca e o experienta (pozitiva sau negativa, deja depine de noroc :D ) , iar fiecare experienta e o lectie, asa cum noi sintem suma experientelor pe care le traim. deci cum n-ai da e spre bine.
    eu am invatat sa invat cite ceva de la fiecare om pe care il intilnesc. de la cei ce ai de invatat ceva bun invat, de la cei ce nu ai ce invata, invat sa NU fac ca ei :D

    RăspundețiȘtergere
  12. dar Nicu, nu vrei sa incepi cu inceputul, adica de la definitia prietenului?

    RăspundețiȘtergere
  13. cineva cindva mi-a spus urmatoarea fraza:
    "prieten nu-ti e acel care te ajuta, dar acel care-ti ofera siguranta ca te va ajuta oricind".

    RăspundețiȘtergere
  14. corect a zis cineva

    mie îmi mai place
    "un prietene nu doar te susţine când ţi-i greu, dar şi ştie să se bucure în momentele tale de fericire"

    RăspundețiȘtergere
  15. Prietenul prietenului meu imi este prieten?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu