m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 16 mai 2010

no alcohol night


dacă ieri eram în parc cu 3 sticle de vin bun şi 7 oameni nebuni
noaptea de azi fu total fără acool
în schimb am avut
¤ 2 lanterne(insuficient)
¤ 1 maşină cu(virugulă)care am făcut 114km prin oraş
¤ 5 telefoane mobile
¤ 15 concureţi


din start vă zic: nu am de gând să vă povestesc jocul care a durat pentru noi până la 3 dimineaţa, detalii găsiţi aici
rezultatul: suntem pe locul 12(pentru prima dată nu e rău)

altceva sunt senzaţiile
noaptea să alergi pe la etajul 10 a unei clădiri în construcţie cu spaima de nu cădea de pe balcon sau să faci un lanţ din 5 băieţi oameni care se ţin de mâini pentru a citi ce scrie sub pod în pădurea de la Ciocana...

şi plouă

din epizoade pe care le vezi noaptea în Chişinău:
ora 00.17 un tip aleargă numai în chiloţi şi ghete, prin ploaie pe str. Gh. Asachi
ora 1.33 pe lângă Tutun CTC merge un Mercedes cu viteză excesivă iar un tânăr iese afară până la brâu pe fereastra din spate ţipând ceva
ora 2.05 ploaia a mai contenit, 2 taxişti din servicii diferite au făcut o masă improvizată pe capota unuia, mănâncă ceva şi râd: concurenţă loială

am venit acasă ud până la genunchi şi mai sus de coate
dar cu o siguranţă că cei alături de care muncesc nu mă vor lăsa singur în pădure

frumoasă experienţă, recomand. dar nu prea des: distruge sănătatea şi creează dependenţă

foto aici

P.S. vă dau o glumă gratis: mergeţi la McDrive şi daţi comandă de 43 de hamburghere, da ziceţi că plătiţi peste vreo oră că acum sunteţi în grabă şi plecaţi, reveniţi peste o oră şi întrebaţi dacă-i gata mâncarea...aţi putea fi înjuraţi :)

8 comentarii:

  1. tare interesant. faptul ca e in rusa un pic diminueaza sansele fata de alte echipe da aici chiar te rupe driveul si adrenalina, spiritul de competitie. pacat ca a plouat.

    RăspundețiȘtergere
  2. neah ploaia a adus un romantism de ăsta din secolul XIX nuştiu cum
    da rusa chiar e oleacă lame...
    ei da na...astea îs regulile, ne conformăm

    RăspundețiȘtergere
  3. how much ? si cati trebuie sa fim in echipa , pentru a crea echipa ?

    RăspundețiȘtergere
  4. marina: se poate oricui
    nicolaus: nuş, de data asta ca deschiderea sezonului era gratis, da aşa se pare că e 500 lei de maşină plus cât cheltui de benzină(peste 100 km prin oraş este oleacă) înregestrează-te pe site şi vezi acolo mai multă inf

    RăspundețiȘtergere
  5. tare interesant. faptul ca e in rusa un pic diminueaza sansele fata de alte echipe da aici chiar te rupe driveul si adrenalina, spiritul de competitie. pacat ca a plouat.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu