m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 29 mai 2010

cu dedicaţie...

cuvinte pe care le ştiu toţi:
trăieşte fiecare zi astfel de parcă ea ar fi ultima

dar ce înseamnă asta?
cum aş alege să trăiesc ultima zi din viaţa mea?
şi oare aş putea zi de zi să repet acelaşi ciclu a ultimei pe care am trăit-o la maxim?

evident că nu.

atunci?
eu intepretez asta prin a lua maximul din fiecare zi, a nu te opri aici, a ridica scările până la 14 pe jos dacă trebuie
a trăi cu dedicaţie
şi cel mai important a-i face fericiţi pe cei de care îţi pasă
cine sunt cei de care îţi pasă?
nu sunt mulţi
2-5-10
dar cu ei te scoli şi adormi în imină
fiecare zi aduce o amintire şi o speranţă legată de ei

poţi să trăieşti fiecare zi aşa de parcă ea ar fi ultima?
nu.
dar poţi să încerci
niciodată nu ştii când cu adevărat ar fi ultima zi pentru ceva...

sursa imagine


3 comentarii:

text © Nicolae Apostu