m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 30 mai 2010

ale mele 3 copeici despre Eurovision

cu voce de amator în ale muzicii, care nu prea înţelege nimic, spun şi eu ce bred cred

1. Moldova
s-a clasat unde merita, îmi era interesant să văd oamenic are ziceau că România e mai proastă ca Modlova anul acesta, şi mă întrebam unde anume? voce, show, renume totul era mai bun la Români

şi mai zic ce am zis: în opinia mea la Eurovison trebuia să plece Pavel Turcu el doar pentru povestea de paznic care cântă lua mai multe puncte, sau Parfeni el era cel de-al doilea care avea mesaj pe scenă

dar! dacă ieşeam eu acolo ap vopşă mă făceam de cacao aşa că bravo reprezntanţilor noştri de anul acesta pentru faptul că măcar au trecut de semifinală


2. cîştigătoarea
Lena a câştigat concursul nu Germania, sunt sigur de asta, prin simplitate şi naturaleţe
şi dacă serios, voi chiar credeaţi că altcineva va câţtiga? după 5 milioane de vizualizări în 2 luni?


3. cine mi-a mai plăcut?
Ukraina, Turcia şi Franţa a fost megafunky :)


bonus track cu 1. premirea şi reacţia câţtigătoarei. 2. interpretarea care a câştigat concursul










P.S. băăăi peverşilor da voi numa la babe goale vă uitaţi sau cum?

12 comentarii:

  1. interesant de ce filmuletul cu Lena a aparut dupa finala?
    mi-au placut Paula si Ovi, dar mai mult mi-au placut cintecul celor din Danemarca.

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce, de ce? pentru că oamenilor le place să fie răutăcioşi
    da eu mă bucur că fata arată bine şi făr haine :D

    Danemarka(am observat eu)le-a plăcut multor fete :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Lenutza arata bine si fara haine, ne-am convins de asta :)) eu tot fanul ei ramin...
    P.s Mi-am placut Turcia si Ucraina

    RăspundețiȘtergere
  4. deci gusturile au coincis :)
    cum ring-tonul lucrează? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. pe Lenutza acuma n-au decit s-o pupe undeva, fata a cintat, a cistigat, si tat ii bine.
    da oricum cei din Danemarca au fost mai buni, mai romantici, mai calmi, mai.... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ăăăăă
    ştii cum
    na fcus i ţvet... alde Danemarka îs sute amuia
    cântişi de jăli şi despre despărţire ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. mie si Lena mi-a placut, si imnul Campionatului mondial de Fotbal, azi toata ziua cu ele in cap am fost
    asa ca, mai sigur, totul depinde de dispozitie.


    P.S. aaa, si asta din Spania tot mi-a placut :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Spanai e specific, deosebit, plăcut şi mie
    imnul campionatului tot pe aici pe undeva pe blog era, deci îmi place şi mie :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Ringtonul merge perfect, si da pe Lenutza am descoperit-o tot pe blogul dumitale... Oricum ai grija, ce-i al meu e pus deoparte ^^
    P.s Lenutzei pina la urma ii plac minorii ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. ăăăăăăăă
    iaca tu ştii ceva ce eu nu ştiu :P

    RăspundețiȘtergere
  11. pe Lenutza acuma n-au decit s-o pupe undeva, fata a cintat, a cistigat, si tat ii bine.
    da oricum cei din Danemarca au fost mai buni, mai romantici, mai calmi, mai.... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. interesant de ce filmuletul cu Lena a aparut dupa finala?
    mi-au placut Paula si Ovi, dar mai mult mi-au placut cintecul celor din Danemarca.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu