m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 27 mai 2010

dacă lucrez la Orange, Moldcell sau StarNet nu neapărat ştiu ofertele!!!


-bună ziua da dumneavoastră la Orange lucraţi?
-da, de ce?
-da iaca aţi putea să îmi explicaţi ci-i cu Delfinu ista?
-???

nu hai că eu să presupunem trebuie să ştiu ce înseamnă ofertele noi, că de asta e lucrul meu: informarea
dar dacă întrebarea asta îi este adresată unei persoane de pe departamentul financiar sau să zicem de IT suport? nu de unde să ştie omul care are un pachet de angajat ce presupune noua ofertă? nu nafiga lui în genere să ştie asta?

oameni buni, în serviciul vostru sunt puşi oameni special antrenaţi, informaţi şi angajaţi pentru a oferi informaţii şi a vă deservi, apelaţi la ei şi nu la vecinul de la etajul 8 pentru a afla ceva
nimeni parcă nu se duce să întrebe despre medicamente la baba Frosia doar pentru că ea e deridicătoare la policlinică...

sursa imagine

13 comentarii:

  1. și totuși, ce-i cu delfinu ista? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) mai sunt din astia care se mira cum de nu stiu cutare prof de la drept sau de pe la alta facultate, ca doar lucrez la universitate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @artur: pentru cei care preferă conversaţiile la telefon a fost creat abonamentul delfin, dacă ai nevoie de mai multe minute pentru comunicarea cu prietenii şi familia delfinul este pentru tine

    @morena: aaa, da, da. şi încă tu jă lucrezi la universitate, ai putea să îmi aduci extrasul meu de note, te rog...

    RăspundețiȘtergere
  4. totusi nu ai raspuns la intrebarea cu delfinul :)
    tu doar lucrezi la orange..

    RăspundețiȘtergere
  5. vezi www.orange.md şi întrebări nu cred că vei mai avea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac delfinii... mai ales astia portocalii sau in cazul nostru Orange... p.s Aveti si pantere?!

    RăspundețiȘtergere
  7. e mult mai usor sa intrebi de cineva care stii ca lucreaza in compania respectiva, decat sa cauti singur informatia si sa nu f... pe cineva la cap... asa e moldoveanu...repede apeleaza la cumetri...decat sa incerce singur sa gaseasca raspunsul sau la persoanele competente

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac delfinii... mai ales astia portocalii sau in cazul nostru Orange... p.s Aveti si pantere?!

    RăspundețiȘtergere
  9. e mult mai usor sa intrebi de cineva care stii ca lucreaza in compania respectiva, decat sa cauti singur informatia si sa nu f... pe cineva la cap... asa e moldoveanu...repede apeleaza la cumetri...decat sa incerce singur sa gaseasca raspunsul sau la persoanele competente

    RăspundețiȘtergere
  10. totusi nu ai raspuns la intrebarea cu delfinul :)
    tu doar lucrezi la orange..

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu