m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 26 mai 2010

imaginativ


unii oameni au probleme cu imaginaţia

nu-nu, nu aşa cum aţi crezut că nu ar avea-o, dimpotrivă, prea mult trăiesc cu imaginaţia sa, şi apoi într-o zi nu mai ştiu unde e imaginaţia şi unde realitatea

asta e ca şi o muscă, care zboară-zboară fericită prin cameră, vede soarele prin fereastră, mai mănâncă din fărmiturile de pe masă, zboară-zboară şi decide să iasă

iar aici : POC de sticlă, pentru că deşi sticla e transparentă, ea e solidă, iar deasupra, peste muscă un alt POC!!! şi musca e doar o pată întinsă pe fereastră, apoi o cârpă şterge urma şi fsio... nu mai rămâne nimic din musca care acum 2 minute era aşa fericită

apu iaca; uneori aşa şi eu, zbor zbor şi POC!!! de realitate, numai că nu mă omoară nimeni, de fiecare dată moare puţin copilul din mine, iar eu mai pun un rând pe zidul dintre mine şi lume

poate imaginaţia fi dăunătoare sănătăţii dumneavoastră?
poate, dacă nu ştiţi unde e limita dintre ea şi realitate


sursa imagine

24 de comentarii:

  1. cum ziceau oamenii de stiinta, daca am pastra copilul din noi mereu, atunci am fi genii...dar asta e, realitatea nu ne da acest drept:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam shi eu am acceasi problema. Of. Zicetzi-mi ce sa fac :)

    RăspundețiȘtergere
  3. privim: http://www.youtube.com/watch?v=UM5yepZ21pI

    eu încep să confund realitatea cu imaginaţia...
    ce mai contează? mie nu-mi pasă ce va fi

    RăspundețiȘtergere
  4. "iar eu mai pun un rând pe zidul dintre mine şi lume" - hm, oare de ce şi eu fac la fel?

    RăspundețiȘtergere
  5. Коля, мечтать не вредно! вредно не мечтать ;)
    intr'o lectura de'a mea de psihologie am descoperit ca oamenii cu o mai mica stima/incredere/respect de sine au tendinta de a se abandona viselor. m'am simtit ofensata, ce mai.. Faptul ca "incerci sa faci" realitatea mai frumoasa nu inseamna ca nu ai incredere in tine, nu?? si... de altfel, tot le ce'a ajuns viata moderna e datorita viselor cui'va(deam e partea 2-a cit e de buna sau nu,lol) asa ca... don't stop la culoarea verde! insa atentie totusi, rosul te asteapta la cealal'ta intersectie ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. http://27.media.tumblr.com/tumblr_l2ziu2RgGq1qzdiqvo1_500.jpg
    keep dreaming, asta e cel mai frumos in negrul-sur al vietii

    RăspundețiȘtergere
  7. Marina: mda...înseamnă că şansa să fiu geniu deja e ratată
    Artur: hai să bem
    ryunoske: tu eşti crutoi dară
    Lena: dai aripi şi tot tu le tai?
    Anonim: da

    RăspundețiȘtergere
  8. Antidotul e sa nu distingi realitate de fictiune... sa le imbini, atunci dispare zidul dar apar... efectele adverse...

    RăspundețiȘtergere
  9. efectele averse mă afectează pe mine
    zidul afectează relaţia cu oamenii
    pe termen lung zidul e mai safe

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum gindesti... relatia cu oamenii... oricine oricind poate fi inlocuit... o spun desi am simtit-o pe pielea mea ca nu merge... conteaza doar aparentele nu?!

    RăspundețiȘtergere
  11. ?? dak am inteles bine intrebarea ta atunci iti raspund ca eu fac asa: atentie la urmatorul semafor ca poate fi rosu.. si revin repejor la realitate, iar dak uit cumva ap are grija drumul sa mi'o reaminteasca :) dak e sa facem paralela cu musca ta: stii ca uneori acestea pot fi nu complet ucise, ci un fel adormite dupa care pot foarte bine sa'si revina la normal: ap iaka e la fel: один хлопок и снова в "кому" а потом снова к реальности ..

    RăspundețiȘtergere
  12. Cam astea sunt problemele importante...
    http://stelapopa.unimedia.md/2010/05/26/drujba-narodov-forever/

    RăspundețiȘtergere
  13. Elena: talking to the spot, missing the road
    Anonim: http://posmotrel.eu/2009/12/%C2%AB%D1%87%D0%B0%C2%BB-%C2%AB%D1%89%D0%B0%C2%BB-%E2%80%94-%D0%BF%D0%B8%D1%88%D0%B8-%C2%AB%D0%B0%C2%BB/

    RăspundețiȘtergere
  14. TRaim in imaginatie ca sa scapam de realitate. In prospect scria ca nu are efecte secundare negative. NUMAI POZITIVE!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. а мне нужен путеводитель..

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru mine imaginatia este o sursa de inspiratie pentru viata ;), altfel totul pare sombru si trist.
    Eu sunt singura rodul imaginatiei mele.

    RăspundețiȘtergere
  17. ;) da. Incerc sa coincid, altfel mi-ar fi mai greu sa ma decid :P

    RăspundețiȘtergere
  18. corect
    of tare greu să te decizi când nu mai coincizi
    treb să ieşi iarăşi din cercul de confort

    RăspundețiȘtergere
  19. corect
    of tare greu să te decizi când nu mai coincizi
    treb să ieşi iarăşi din cercul de confort

    RăspundețiȘtergere
  20. Pentru mine imaginatia este o sursa de inspiratie pentru viata ;), altfel totul pare sombru si trist.
    Eu sunt singura rodul imaginatiei mele.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu