m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 28 mai 2010

femei şi copii nesăraci


am lucrat o lună la Sky Land

bună locaţie, numai că scumpă
dar nu despre asta vreau să scriu, ci despre interacţiunea întâmplătoare cu alţi locuitori a acestui local

şi ca să nu vă plictisesc am să menţionez doar 2 personaje(colective)care mi-au părut cele mai interesnate

1. fotbaliştii "Dacia Chişinău". prima impresie:impertenenţă, intră în sala de training neinvitaţi, şi trebuie cam să îi fugăreşti, s-a dovedit a fi că asta pentru ei e "тэнисная" şi ei doar vroiau să afle când o elibirăm :). apoi s-au dovedit a fi pur şi simplu "paţani sportivi" cărora le plac fetele, oameni ca oameni
2. mamele cu copii nesăraci. era ceva gen: balul de absolvire a clasei a 4-a(cred)şi au venit vreo 5 BMW X5 şi alte maşini mai simpluţe: Audi, Lexus-uri etc. din ele au năvălit mame şi copii alintaţi.
observaţie: nici un tată
întrebare unde-s taţii?
variante de răspuns: a. la fetiţe b.la lucru
concluziile vă aparţin


şi încă se mai zice că nu totul se vinde, trebu' pur şi simplu de găsit preţul potrivit

sursa imagine


11 comentarii:

  1. din fericire (sau poate din pacate) pretul nu e mereu in moneda. insa da - absolut totul se vinde!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena, probabil nu e nici fericire nici tristeţe, doar constatare că se vinde totuşi
    Şerban, merci

    RăspundețiȘtergere
  3. bal de absolvire a clasei a 4-a, mda, probabil ca este si bal la adio drag Abecedar, si adio draga gradinita (baluri baluri, nu asa cu tort si apa dulce in clasa) baluri din astea unde se cer doar o groaza de bani si fiecare sa fie cit mai pompos imbracat/chitit posibil.

    si ca sa fac o paralela, am fost saptamina trecuta in Ro, intr-un judet din nord-vest,
    varul meu e absolvent de liceu si mi-a povestit toate traditiile de sfirsit de an.
    sincer, am ramas cu gura cascata, la cite organizeaza, cum se pregatesc, cit efort depune fiecare, etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am mers la balul de absovire de la ASEM
    colegii mei de grupă erau "La Roma Club" da eu cu 8 prieteni şi preietene am împlut 2 maşini şi ne-am dus la malul Nistrului pe 2 zile
    iac'şa

    RăspundețiȘtergere
  5. b. la lucru-sigur (nu de mult am auzit la TV că ei lucrează cite 16 ore pe zi )

    RăspundețiȘtergere
  6. da da, taman era baza luia de hodină...
    am vb la tilifon dar nu l-am văst nişodată

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca atare Ştiu că Sky Land aparţine fostului director Vitanta şi nu lui Plahotniuc

    RăspundețiȘtergere
  8. ăăăăăăăăăăăăăăăăăă
    da?

    RăspundețiȘtergere
  9. voi ati auzit de asa obicei ca la finele clasei a 12-a liceenii merg pe la profesori acasa si le cinta serenade? :)
    banchetul/balul de absolvire se face inainte de BAC si nu dupa (ca daca primesc note rele nici nu-mi trebuie bal)
    absolventul imparte sau trimite prin posta la rude si prieteni "sonete" sunt ca niste felicitari mici pe care sunt scrise: numele elevilor absolventi, profesorii, si fotografia celui care trimite, plus un mesaj personificat pentru fiecare.

    si astea sunt doar o parte mica din toate obiceiurile de sfirsit de an din Carei. :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu