m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 20 mai 2010

prea multe



prea multe reguli, pucte pe i, decoperiri, direcţii, căutări

ce regulă respectăm când ne uităm la cerul înstelat pe malul mării? valul se bate şi moare ca să revină, iar tu eşti eu sunt fericit

nu există reguli în fericire şi plăcre, nu sunt obiective, constrângeri şi termeni limită, totul se rezumă la acum, iar dorinţa noastră este ca acest acum să fie veşnic

şi atunci pentru ce nouă tot ce ne înconjoară? telefoane, interneturi, calculatoare, maşini şi avioane, de parcă de asta avem nevoie, totul trebuie să faciliteze fericirea, iar ele padla numai încurcă cel mai des

las internetul şi mă duc pe munte să ascult vântul şi să privesc cum fulg de nea îngroapă fulgul de nea,
dar...
nu azi, poate la anul?


sursa imagine

8 comentarii:

text © Nicolae Apostu