m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 19 mai 2010

ce vrei să atingi?


tu când vezi persoana dragă ce vrei să atingi?
umerii? buzele? obrazul?

mâna? şi să nu îi dai drumul? legănat deasupra prăpastiei, pe o aţă, dar în siguranţă

ochii să îi îneci cu ochii tăi?

să stingi lumina soarelui şi numai mirosul să îl simţi şi să ştii că în adierea asta de vânt o şuviţă de păr se clatină?

şi picură încă puţin, iar vocea ceea din radio tace...
aştept. tac.

imaginea de aici

13 comentarii:

  1. as vrea sa ating sufletul...

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cum să îl ucizi sau ce? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau să ating cerul, să curpind universul şi să nu mai las persoana dragă să plece... sună egoist?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ating sufletul astfel incit sa comunice sufletele intre ele, fara vorbe, fara priviri, fara simtiri palpabile, dara sa ajungi pina la esenta fiintei dragi..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sufletisti toti aici. Tucma' ma tem sa scriu ceva.

    Eu personal abia astept sa-l imbratisez. Stii cum e, asa imbratisare incat la un moment dat nici sa nu intelegi daca sunteti 2 oameni sau un tot intreg. :X

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru mine cel mai mare efect are cand fruntile(capurile) sunt unite/lipite. e un sentiment superb. am impresia ca suntem aceiasi persoana. Alta senzatie extraordinara e atunci cand suntem lipiti piept la piept.
    Parca se creaza o conexiune!..
    Ah.. postul asta ma facut sa vizez.. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da...atngerea faţă de faţă îmi pare ft intimă

    RăspundețiȘtergere
  8. Domne, parul ma atrage intr-un mod nefiresc. Dar ortodox. ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @adfreud, am auzit ca sufletul frige asa ca baga de seama.

    eu vreau sa ating... mina, energetica se simte foarte mult in cea mai banala si nevinovnaia atingere, dont u think? da in general is tare hugable :)

    RăspundețiȘtergere
  10. da atingerea de mână îmi pare foarte erotică

    RăspundețiȘtergere
  11. pentru mine cel mai mare efect are cand fruntile(capurile) sunt unite/lipite. e un sentiment superb. am impresia ca suntem aceiasi persoana. Alta senzatie extraordinara e atunci cand suntem lipiti piept la piept.
    Parca se creaza o conexiune!..
    Ah.. postul asta ma facut sa vizez.. :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu