m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 4 noiembrie 2011

pentru ce nouă preşedinte?

azi Igor Dodon a plecat din PCRM alături de Zinaida Greceanîi şi Veronica Abramciuc au părăsit PCRM pentru cei care vor video iaca:
 

deşi dacă pe scurt ap:


scenariile verbalizate îs:
1. Plahotniuc l-o cumpărat(el ciuvacu la noi cumpără tot)
2. Regia lui Filat argumentul cel mai bun îl găsim ilustrat în:

Alexandru
Hm, de ce anume trei persoane au renunţat? Ajungeau 2 voturi, nu? Sau cel care dirijează poartă pică pe Godea şi nu-i ia în calcul votul? ;)
3. Voronin:

Eu cre'ca Voronin intentionat a regizat plecarea lui Dodon ca presedintele sa fie votat dar nu cu mainele sale :)
da eu taman zielele astea mă gândeam că pentru ce nouă preşedinte? aproape 3 ani trăim fără el, şi nu aş spune că trăim rău, libertatea exprimării este, atenţia politicienilor la opinia societăţii este, interacţiune şi vector european tot
ap care e nevoia în preşedinte totuş?

dar iată că soluţia vine să ne salveze...de la ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu