m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 25 noiembrie 2011

omu nu-i pantaloni



cât de des vrem să schimbăm omul/oamenii care sunt lângă noi?

ce poate fi?
înjură, întârzie, nu se îmbracă așa cum am vrea, fumează, e instabil în relații
eheeei câte și câte pot fi.

și atunci te gândești ca la pantaloni: iaca dacă i-aș scurta un pic atunci au să îmi fie perfecți!
numa că omu nu-i pantaloni. nici cămașă măcar care să o poți călca ca să arate mai bine
omul dacă îl retezi de aiciana și îi coși un pic acoloiana apu gata, nu mai e ceea ce ți-a plăcut cândva, omul se deformează și devine o cârpă de șters pe jos, și nu e glumă, dacă schimbi prea multe pierzi omul

nu uităm că ne-a plăcut ceva anume în cineva și pe asta trebuie să ne ținem și nu să batem în ceea ce nu ne place, asta vine din psihologia educării oricărui copil: dacă îi zici că e bun la muzică sunt șanse că va deveni un muzicant bun, dacă îl sâcâi permanent că ar trebui să aibă note mai bune la matematică are șanse să devină...alcoolic


apropo ceea ce ține de unile chestii care trebuiesc schimbate cu adevărat(cu toții avem de asta, spre exemplu dacă te piși pe colacul de la WC ar fi mai bine să schimbi acest obicei)ap să nu uităm că poți să zici oamului ceva ce nu e bine și e alegerea lui să se schimbe sau nu

iar dacă nu, e alegerea ta să îl mai ai în preajmă sau nu, pentru că nici un om niciodată nimănui nu i-a aparținut, dar timpul, efortul atenția și șansele care i se acordă aparțin cuiva :)

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu