m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 2 noiembrie 2011

achitaţi taxa

eu am observat o lege a timpului: dacă îţi merge acum bine - înseamnă că ai făcut bine cândva
dacă rău - respectiv intrspecţia ne sugerează că ai făcut rău

legea lucrează fără erori dar un pic necontrolabil în sens de durată
dar cu siguranţă, în momentul în care te plângi de milă că ţi-i rău acum, încearcă să te întroci în trecut şi să îţi aduci aminte când a fost acel "nu demult" în care din cauza ta cineva suferea
ţi-i binişor? înseamnă că ai lucrat mult ca să ajungi aici

deşi vă zic: contabilitatea timpului poate da erori, dar negreşit răsplăteşte în termen lung inclusiv cu procente


apropo, azi dimineaţa Dorin a dat un mega status:



Жизнь удалась- это когда в пятницу вечером выходишь из дома поужинать и на всякий случай берешь загранпаспорт.

 ·  ·  · 3 hours ago via mobile · 

când la noi ziceaţi că se vor ieftini biletele de avion?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu