m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 2 noiembrie 2011

ora la care e cel mai bine

din propria experienţă:

discuţii emoţionale(gen hai să fim împreună, m-am îndrăgostit etc.) este bine să le porţi seara, după 20.00 pentru că pe parcursul zilei oamenii îs plini de griji şi tind să fie mai conservativi, deci reacţia poate fi una raţională mai degrabă

inspirarea la acţiuni - dacă e nevoie acum atunci dimineţile, dacă luna viitoare după amiază, când stomacul e fericit şi creierul percepe doar liniile mari, nu detaliile

generarea conţinutului creativ(cel puţin la mine) între 11.00 şi 12.30 şi apoi 16.00-17.30

cea mai bună oră pentru un RT pe twitter-17.00

mesajele triste - cât mai repede şi direct nu prin reţele sociale sau sms

şi uneori e pur şi simplu bine să leşi omul în pace, sau să te interesezi de starea lui în privat şi nu în văzul tuturor

Un comentariu:

  1. cooooorect,
    da ultima, legat de retele sociale si de intrebarea:"ce mai faci", totally true :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu