m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 1 noiembrie 2011

antreprenor? antreprenoriat?

antreprenoriatul în Moldova îi în decurs de ultimii 20 de ani în stare de embrion
deşi am câţiva prieteni buni care se lansează/s-au lansat dar micul business(Andrei, Artur) cu părere de rău nu este coloana vertebrală a economieie-aşa cum ar putea să fie

aici un evenimet în ochi mi-a nimerit

chestie bună pentru cei care vor să înceapă ceva
după Garaj asta e un alt eveniment important pentru tineri antreprenori - mie mi-i numai ciudă că aşa ceva nu apărea mai devreme
a mai scris despre asta şi Vova

iaca site
iaca facebook

offtopic: mie numai mi-i trist că atunci când unor oameni le sugerezi cum ar trebui să fie un proiect pe antreprenoriat ei tot la traininguri se gândesc(cine are muscă pe căciulă ştie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu