m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 22 iulie 2011

ritmul şi perfomanţa



tare des aud oamenii vorbind despre un coleg/ă ca fiind
prea lent
sau
prea izghit

şi mă distrez în mod deosebit când unul zice despre altul :)

problema, noastră(nu ca naţiune ci ca oameni)e că ne dorim rezultatul acum, iar rezultatul poate fi obţinut doar pe calea pe care o alegem noi, de aici şi subalterni frustraţi cu manageri supăraţi

prea focusaţi pe propria persoană, ignorând rezultatul final-asta e specificul

ceea la ce ar trebui să privim însă este productivitatea la sfârşitul termenului, fiecare cu tempul său, asta îi la fel ca şi focul, unile materiale ard repede, şi degajă foarte multă energie odată, altele, mai mult timp oferind un rezultat de durată

contează să găseşti omul potrivit pentru munca executată şi nu invers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu