m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 21 iulie 2011

posesie şi oportunitate



cumpărăm pentru că ne place sau pentru că place altora?
recent la o licitaţie mi-am luat un obiect o cană tare ca lumea
aşa năltuţă şi îngustă, cum îi la modă, cu inscripţie faină pe ea
problema e că...nu o folosesc, cana arată bine, dar eu preferă căni mai mari şi mai late

de ce am luat-o?
în primul rând pentru că are o semnificaţie pentru mine
dar principalul motiv totuş era competiţia din licitaţie
cine dă 5, cine 10, cine 20...într-un final am decis că trebuie să o iau,
acum stă frumos pe poliţă, uneori o mai scot şi beau din ea apă :) pentru ceai am alta

cam aşa şi la alte procurări/alegeri vitale
ambalajul generează competiţie, competiţia sporeşte impresia de element valoros
toţi vobesc de aceiaşi persoană se apare efectul de "uau" şi hade să ne întrecem
tare des, în schimb după ce îţi ei obţii se dovedeşte a fi că preferi să bei din altă formă de cană
iar energia deja s-a dus

soluţia? off cuvântul ista deja creează alte asociere
concluzia: fiecare trebuie să facă alegerea sa şi nu alegerea maselor


cana totuş la mine îi ciotcoasă, da bine că aveam mai demult alta din care să beau ceai

3 comentarii:

  1. aşa se întâmplă de obicei când îţi doreşti ceva foarte mult, iar după ce obţii acel lucru-  realizezi că nu-ţi mai place atât de mult :|

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: daca ceva cana asta am cumparat-o eu, asa ca nu vb urit tare de ea, oki? Mishu

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am zis nimic urât :)) 

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu