m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 11 iulie 2011

copii divorțați

eu mai recent în cadrul unei discuții am ajuns la o concluzie: să divorțezi în esență nu e o catastrofă globală,
dacă tu și persoana cu care cândva ați decis să împărțiți o viață în momentul X realizați că deja nu mai e ce a fost, care e jalea de a rupe tot?

Ana a scris mai mult la subiect

dar mereu-mereu făceam precizarea: dacă în răstimpul dintre căsătorie și X au apărut copii atunci fii bun și încearcă din răsputeri să construiești

recent un copil și apoi un om matur m-au făcut să îmi schimb opinia
mi-am adus aminte jucându-mă cu o minune de 5 ani că ei înțeleg deja destul de mult, mult mai mult decât noi tinedem să credem că ei înțeleg
omul matur mi-a zis că în esență e mai nesănătos pentru copii să trăiască într-un cuplu în care nu este nici dragoste, nici dorință
și se vede că totul se face "pentru că nu putem să ne despărțim copii"

tot acolo am revenit la: copii de 5 ani înțeleg și văd mult mai multe decât noi credem

Dodon? soluția?
evident să nu divorțezi, iar pentru asta trebuie să fie efort mult
dragostea e un fel de piatră mare, care o cari în vârfrul muntelui infinint, în momentul când 1 din 2 se relaxează un pic, piatra vine peste al 2-lea, îl strivește și nici unul nu mai are ce căra

să rupi totul doare
dar doare și să târâi o durere

îndemnul rămâne mereu același: deciziile trebuiesc luate la început pentru tine apoi pentru alții

3 comentarii:

  1. Alex Grigorosoaea11 iulie 2011 la 15:57

    eu cred ca este in regula sa divortezi atunci cand dispare dragostea, parintii nu vor sa mai lucreze cu ei si pt ei si de comun acord ei iau aceasta decizie.cred ca intr-o familie sunt mai multe relatii - mama-tata, tata-mama, mama-copil, copil-mama, tata-copil, copil-tata. Atata vreme cat parintii explica copilului ce se intampla si relatiile mama-copil, copil-mama, tata-copil, copil-tata raman la fel, copilul nu mai percepe asta ca un lucru negativ, pentru ca nu pierde nimic. desigur asta inseamna sa iti cresti copilul pana in acel moment astfel incat el sa inteleaga acele lucruri. sigur ca situatia ideala e ca familia sa ramana unita si fericita pana la adanci batraneti, insa de multe ori copiii sufera mai mult intr-o familie cu o relatie distructiva mama-tata, tata-mama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand parintii mei au divortat (eu aveam 10 ani), eu am zis ca e mai bine sa nu mai fie impreuna decat sai ii aud certandu-se 12/24h. La prieteni le spuneam astfel: daca iei un tort si o friptura si le amesteci intr-o farfurie - iese ceva tare aiurea. Asa ca friptura se mananca aparte, si tortul aparte. Tradus pt parinti & divort: mai bine doua persoane care se comporta normal aparte, decat sa fie impreuna si sa se comporte ca o bomba cu ceas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandru Jr Chihai18 iulie 2011 la 02:33

    Nu stiu daca e OK sa zic,
    dar eu sunt rezultatul unei familii intretinute de dragul copiilor. Un rezultat, as spune nu chiar rau, ba char suficient de bun!Asa si este... Nu as zice ca a avut de suferit personalitatea mea. Pana la urma toti copii pleaca si Parintii raman sa imbatraneasca amandoi. Si atunci incepe cresa. E trist sa vezi asta cand ajungi acasa, de pasti, craciun sau zile de nastere  cand mai vizitezi locul de unde ai venit.  Martorii sunt copii, care cand ajung mari se intreaba, de ce oare nu au divortat la momentul oportun si oare de ce nu o fac acum? Dupa mine, divortul e una din cele mai ingenioase proceduri aduse in codul familiei. Mai bine o familie incompleta, decat un ring de foc in mijlocul carora mereu sunt copii.
    Nicu, tu ziceai: să rupi totul doare
    dar doare și să târâi o durere
    De fapt depinde de piatra, si daca a existat vre-odata.
    Un lucru e sigur, TOTI SUNTEM MASOCHISTI!
    Ne place durerea si uneori chiar complicam lucrurile ca ea sa apara. 
    My personal Subjective Oppinion.Semnat> NESUFERITU!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu