m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 6 iulie 2011

prețul și valoarea

fiecare dintre noi are un preț, pe care îl poți cumpăra
cineva se vinde cu 60 euro la margine de drum
cineva cu 60 de milioane în oficiu de lux, dar în esență ambii sunt futuți
unul de client, altul de o companie enormă și încă de toți care urăsc această companie
unul se fute cinstit, pe bani, și știe că e așa
altul se crede mare stea, și îi pare că primește banii pentru orice altceva decât sex

doar că prețul tău nu neapărat îți reprezintă și valoarea
foarte mulți își subestimează valoarea-pe ăștea e ușor să-i cumperi și să îi faci să creadă că nu valorează nimic
sunt și din acei care se cred mai scumpi decât valorează, și e trist când reușesc să îi convingă pe cei din jur că asta ar fi adevăr, pentru că irosim prea multe resurse pe așa oameni

o curvă din marginea drumului ar putea să îți dea mai multă căldură și valoare vieții tale decât un top manager arogant, care a rămas fără familie și prieteni pentru că valoarea lui în viață sunt banii
curva măcar știe că banii sunt sursă de existență și nimic mai mult

important este nu să îți pui preț prea mare
dar să îți cunoști valoarea adevărată, și să o crești


apăsăm și ascultăm:

4 comentarii:

  1. defapt tu vinzi un serviciu dar nu te vinzi pe tine iar serviciile pe care le prestezi ele se vand, iar "EU" .. da "EU" nu ma vand ... si "TU" da tu tu .. tot nu te vinzi
    si da tu vorbesti de Curve... da ele vand un serviciu folosindu-se de corpul sau dar asta nu inseamna ca se vand ..

    RăspundețiȘtergere
  2. nicolaeapostu6 iulie 2011, 17:49

    Nick Pasecinic aş putea să te contrazic :)
    fiecare care client cumpără produsul anume de la tine, nu de la colegul tău te cumpără anume pe tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cumpara anume "serviciul tau " dar nu pe tine ...si plus este logic ca noi sa oferim servicii iar altcineva sa le cumpere , ca de altfel nu s-a mai dezvolta nimic .. dar cumpara "serviciul" nu pe tine

    RăspundețiȘtergere
  4. nicolaeapostu7 iulie 2011, 16:30

    repet: tu şi colegul tău, nu concurentul, vindeţi acelaşi produs, dar clientul X alege să vină anume la tine, pentru că el te-a cumpărat, şi te cumpără de fiecare dată ;) trebuie să o încerci ca să înţelegi :P

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu